tirsdag 8. oktober 2013


Alkoholpolitikk


Frp er ute i Aftenposten i dag og snakker om regjeringens alkoholpolitikk:

"Epledyrkere, for eksempel, kan få eget alkoholutsalg på gården sin. Dette vil styrke norske arbeidsplasser og distriktsnæringen. Småprodusenter får muligheten til å selge direkte til kundene. Det er ett skritt i riktig retning, og vi vil se et større mangfold og få flere norske produsenter på banen"
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/Frp---Den-store-endringen-i-alkoholpolitikken-kommer-ikke-7332724.html#.UlQcRVA5mSo

Dette ligner mistenkelig på det jeg skrev i egen blogg i sommer, jfr pkt7 om å la bønder og andre produsere eget brennevin.
http://geiraaslid.blogspot.no/2013/06/reform-av-alkoholpolitikken.html

Jeg minner FrP og Høyre om at det på min blogg gjenstår 7 punkter for en fornuftig liberalisering av alkoholpolitikken, og minner i den forbindelse om at vi ved neste års statsbudsjett fremdeles er i den situasjon at Sp har tilstrekkelig med stortingsmandater til at regjeringen kan skrote KrF som støttespiller. I mellomtiden vil sikkert Sp ha skiftet ham og ha gjort seg lekrere for Erna &Co som garantert er klar over at i Sp er lojaliteten til landbrukssubsidiene det som teller mest.

Da venter vi bare i spenning på meldingen om hva regjeringen vil gjøre med Datalagringsdirektivet?

1 kommentar:

  1. Jeg vil dele med dere alle her om hvordan jeg får lånet mitt fra Herr Benjamin som hjalp meg med et lån på 400 000,00 euro for å forbedre virksomheten min. Det var lett og raskt når jeg søkte om lånet når ting ble grovt med virksomheten min. Benjamin gir meg lån uten forsinkelse. her er Mr Benjamin e-post / whatsapp-kontakt: +1 989-394-3740, lfdsloans@outlook.com.

    SvarSlett